Merhaba anneler, kızım 5 ay 29 günlük. 3 gün kuralı ile kabak püresi tattırdım. Zeytinyağı da koydum içine. Ancak bebeğim bugünle birlikte 3 gündür kaka yapmıyor. Anne sütü alıyor. Anne sütü alan bebek 1 hafta kadar 10 gün kadar kaka yapmaması normal biliyorum. Bu durum daha önce olmamıştı 1 gün yapmasa sonraki gün kesin yapardı. Kabak kabız yapar mı acaba?