ezgigksn gelişiminde bir sorun olmadı. Çok sağlıklı çok şükür, o nedenle mama takviyesi yap demediler önce. Geçen ay doktorumuz dedi ki mama desteği verelim sadece anne sütü ile 600 gr alması alt sınır biz 450 aldık geçen ay. Ama mamayı çok az veriyorum günde 3 kez 90-120 cc oda akşam 8 den sonra vermiyorum gece sadece anne sütü. Hatta muhtemelen öbür ay keseriz ek gıdaya da başladık tadımlar bitip öğünler başlayınca artık mama vermem. Gece meme gündüz yemek gideriz inşallah. Alerjik bebeklerde durum nasıldır bilmiyorum ki, ama doktorunuza güvenin, eğer mama verin diyorsa gerekli görmüştür. Hiç bir doktor mama ver demiyor en azından benim bildiklerim öyleydi. Bana mama verelim dediğinde önce emzir. Sonra mama sonra yine emzir memeyi unutturma. Sürekli emzir. Anne sütünün kıymetini anlatsam günler sürer ama bazen süt çok bile olsa besleyici olamayabiliyor. Anne stresli ise bile bu durum etkilenir. Sen emzirmekten asla vazgeçme. Akşam 8 den sonra verme. Mamayı ek gıda gibi düşün biraz desteklesin bizi demişti. O yüzden ben şimdi burada süt ile gördüğüm tüm postlara elimden geldiği dilimin döndüğünce bunu söylüyorum mama Zehir değildir. Doktorumuz mama tavsiye ediyorsa verilmelidir. Ancak bazı şartları tabiki var. Gece mama verme, gerekirse her saat kalkıp emzir, önce emzir sonra mama ver ki sütünü ölçme şansın olsun. Mesela tek göğüs veriyorum önce sonra 90 cc veriyorum benim oğlum 180-210 cc arasında içmeli normalde demekki tek göğüs 90 cc de bende süt var 👌🏻 Çok uzun oldu. İnşallah konudan sapmamışım cevabını vermişizdir.