Ozlemoz Kızlar biliyorsunuz ki doğumdan önce decavit ce devit 3 damla kullanıyorduk doğumdan sonra da bunları kullanmak gerekli mi doktorum bana böyle birşey söylemedi ama eczacı kullanman gerekli dedi bu konu hakkında bilgisi olan var mı
17062019 Ozlemoz valla dogum yapali 17 ay oldu.halen iciyorum d vitamini.covid-19a olumlu yonde cok etkisi bulundu yapilan arastirmalarda
Drkmmy 17062019 Evet doğumdan sonra da kullanın mutlaka. Özellikle bu covid dönemi herkesin kullanması gerekiyor ben venatura ’nın d3k2 sini C vitamini ve çinkosunu kullanıyorum . İçeriği temiz ürün rahatlıkla kullanabilirsiniz