Hilalumay Merhaba sevgili anneler buralarda yeniyim sizlere danışmak istiyorum bebeğim 2 haftalık ve sürekli emmek istiyor bı saat kadar meme de kaldığı oluyor çıkarıyorum ağlıyor memeyi arıyor neden olabilir acaba yardımcı olur musunuz 🙏
pamuk-prensesim Hilalumay kendini güvende hissetmek istediği için her istediğinde ver memeyi benim kızımda aynı 3 haftalık olacaz bizde inş emme süreleri biraz daha azaldı ilk günlere oranla
DilaraYigit1 Memeyi her emme açlık değildir bazen güven de hissetme bazen orada huzur bulduğu için çok küçük daha dünya kocaman bir yer onun için zamanla daha aza indirir merak etmeyin