Sezeryan ile Doğum yapalı 15 gün oldu 2 gündür dikiş yerim acıyordu bugün baktığımda beyaz iltihap olmuştu doktorumun asistanına fotoğraf gönderdim enfeksiyon olmuş yarın gel iğne vereceğiz dedi başına gelen var mı nasıl bir tedavi uygulandı lütfen yardımcı olun