Zey25 5 aylık kız bebeğimin sol göğsünde bi şişlik var salgından dolayıda hastahaneye gitmeye korkuyoruz normalmi sizce yada bu gibi sorunları yaşıyan oldumu
Mtzzeynep Zey25 benim kızımda da oldu o aylarda ben doktora götürmüştüm sıvı gelmediği müddetçe bi problem olmaz şakın ovalamayın demişti. Bizden geçen hormonlardan dolayı oluyormuş
DeletedMom2893 Zey25 süt toplanmıştır burada ki arkadaşların dediği gibi ovalamaya kalkmayın hiç ellemeyin sıvı gelmediği sürece bir problem olmaz doktorlar ovalamayın diyor.