gamzelininannesii Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var devit3 vermeye başladığımdan beri kendisi kakasını yapamıyor ben zeytinyağı ve kulak çöpü ile yaptırıyorum. Kabız değil yaptirdigimda ishal gibi yapıyor ama kendisi ıkınıyor çıkaramıyor neden olabilir yaşayan var mi
Giizzeemm gamzelininannesii zeytinyağı kulak çöpünü de çok yapmanızı tavsiye etmem vucüd alışıp tembellik yapar kaç gün yapmıyor , sadece anne sütü mü alıyor
Gizemela gamzelininannesii kaç gün yapmıyor? 10 güne kadar sıkıntı yok diye biliyorum sağlık ocağının verdiğini kullanma gaz da yapar iben Pedia d3 kullan 10 TL falan içeriği daha iyi. Kulak çöpüyle falan sen yaptırma ki alışmasın tembelliğe
Nesli2510 gamzelininannesii benim de aynı canım çok şükür kabız değil yada yapmamazlık yapmıyor yapıyor ama gece bi başlıyor ıkınmaya sabah 9 10 şa anca yapıyor yaklaşık 2 haftadır böyleyiz ben sağlık ocağının verdiği devit kullanmıyorum farklı kullanıyorum ama onla alakalı değil bence bende kulak çöpüyle yardım ediyorum ama bu sefer de alışır diye korkuyorum 2 doktora gittik daha çok küçük zamanla alışacak yapıyorsa sorun yok dedi 1 ay 10 günlüğüz
gamzelininannesii Giizzeemm evet mamayı yeni bıraktık devir vermeden önce kendisi yapıyordu ama ona başladık sürekli ıkınıyor karnından sesler geliyor acayip gaz oldu
gamzelininannesii Gizemela ben yaptirmazsam hiç durmuyor sürekli ikinip kızarıyor ağlıyor ben yaptırmadan 5gun sonra yapmıştı süt yarıyor diyorlar ama öncesinde olmamıştı böyle bende devitten kaynaklı mi diye dusundum
gamzelininannesii Nesli2510 ya evet daha çok küçükler alisacaklar ama dayanamıyorum ikinip ağlamasına kabizda değil yaptım mi gayet cıvık ama yapamıyor iste
Ogulcan gamzelininannesii evet canım ama benim sizin kullandığımız vitamini kullanmadım yani ondan kaynaklı değildi
Gizemela gamzelininannesii belki de ıkınması kakadan dolayı değil gazı vardır. Gaz damlası kullanıyor musunuz?
ikiPrensesAnnesi20 gamzelininannesii canım benim bebeğimde öyle ama ben vitamin falan vermiyorum ama benim bebegimde ikiniyor kıpkırmızı oluyor zorluyor yapamıyor kakasını karnı sertlesmis ne yapmam lazım
Gizemela ikiPrensesAnnesi20 duş aldır karnına yağla masaj yap yüz üstü yatır ayaklarını karnına doğru ileri geri hareket ettir.
gamzelininannesii Gizemela yok vermiyorum yani gazdan dolayı da ıkınma olur mu ki işte ilk olduğu için bilemiyorum ne yapacağımı doktora götürmüştüm kolik olabilir dedi hiç muayene etmeden
Alp20 Benim bebeğimde öyleydi çocuk cerrahisine gösterdik , popoda biraz darlık var dedi iki kere açtırma işlemi yaptık şimdi o kadar çok ıkınma olmuyor çok şükür 🙏🏻 Ama maalesef kabız geçmiyor 😏
gamzelininannesii Alp20 çocuk doktoru na goturcem o mu muayene ediyor yoksa çocuk cerrahisi ne mi yönlendiriyor