Sevdasoylu Hayırlı akşamlar kızlar doğumdan sonra idrarımı çok zor tutuyordum sonra bu durum geçmişdi ama şimdi yeniden başladı. Böyle birşey yaşayan varmı 😞
Kumsal77 Sevdasoylu 😔😔 maalesefki bnm ki de öyle oluyor, gece yatmadan da mutlaka lavaboya giderim, çünkük uyku halinde 1 kere altıma kaçırdığım da oldu, aklıma geldikçe deliriyorum resmen 🙈🙈🙉
Alvida @Sevdasoylu Bende normal doğumdan sonra eskisi kadar uzun süre tutamıyorum idrarımı.Lavaboya koşarak gidiyorum kaçmasın diye çünkü artık heran kaçabilir gibi🤦🏼♀️
AyseM Aynı durum bende de var canım 2 buçuk ay oldu doğum yapalı kaçırıyorum. Hatta bugün bile lavaboya gidene kadar yaptım yani 😔 doktorum kegel egzersizi yap dedi yapmaya çalışıyorum ben de