arkadaşlar 5 aylık bebeğim var. çalıştığım için annemle kayınvalidem bakıyo. sadece anne sütü aldığı icin ek gıdaya falan baslamadık daha. annem 2 gündür masadaki şeylerden kızıma tattırmış. bugun iki yudum kadar kek vermis, böreği emdirmiş falan. görüntülü konuşmada gösterdiler ve bağırıp çağırdım çok sinirlendim. ben buharda havuç pişiricem diyorum onlar ne yapıyo diye. ben her yediğimden tattırıcam, beğenmiyosan gel kendin bak dedi.
sizce sinirlenmekte haklı mıyım yoksa amaan bizim zamanımızda ek gıda mı varmış sanki diyip geçiştirsem mi?
bu arada öğün olarak vermiyo sadece tadım gibi yalatıyo yada küçücük 2 parça veriyo