Mommy93 Bebegimi sadece anne sütüyle beslemek istiyorum aslinda sütüm var yok degil ama saat başı emmek istediği için gece gündüz farketmez hic uyuyamıyorum uyumayınca süt olmuyor geceleri en azindan ananesi baksa bi defa mama versem bende 3 4 saatte olsa deliksiz uyusam diye düşünüyorum boyle zombi gibi cok zor oluyor hep sadece anne sütüyle besleyeyim istedim ama cok zorlanıyorum hatta bazen yetmiyor uyumadığım için sut azalıyor duymadığı jcin de ağlıyor gece bi defa versem cok zarari olur mu
Giizzeemm Mommy93 kaç aylık bebeğiniz gündüz sağım yapın , sütünüzü verin o zaman madem sütünüz var mama ya hiç alıştırmayın boşuna 🤷♀️
Rubab_Mommy Mommy93 Canim bendede oluyo bazen zamanim olmuyo bişey yiyip icmeye.Ben her emzirmede tek gogusumu veriyorum.Doktorlarda oyle oneriyo.Her iki gogusu verince on sutu emiyo yagli sutu ememiyo.
Miracbebesi Mommy93 Bebeğin doyamadığına kim karar verdi bebek kaç kilo doğdu ilk haftasinda kaç kilo aldı veya kaybetti suanda kaç günlük ?
Rubab_Mommy Giizzeemm Gunduz sutuyle gece sutu farkli canim ya.Gece sutu uyumasi sagliyo.Doktorlar sagip verdig8nizde uzerine yazin gece sutuyle gunduz sutunu kariştirmayin diyolar
Betulzumra Merhaba bnmde 15 gunluk bebegim var arada ozellikle aksamlari mama veriyorum cunku surekli emdigi icin mememde sut kalmiyo uretmesi icin biraz durmasi gerekiyo bazende akiyo kndi kndine
Miracbebesi Betulzumra sutun kalmama ihtimali yok yalniz bebek emdiği sırada bile sut üretmeye devam eder memeler yanlıs yönlendirmeyin siz de ara vermeyin derim :)
Giizzeemm Rubab_Mommy mama vermektense kendi sütünü vermesi daha iyi en azından gece gündüz sütü farklı olsa da
Mommy93 Miracbebesi kilosu vs her şeyi normal çıktı duymadığını anlamak için uzman olmaya gerek yok emmeye çalışıyor sut yetmediği için hemen bırakıyor mama veriyorum 90 ligi bitiriyor sut olduğunda 7 8 dk kesintisiz emiyor ve hic ağlamıyor
Miracbebesi Mommy93 kilosu normal çıktıysa besleniyor doyuyor demektir mama verdiğinizde aglamamasinin sebebi biberonda daha kolay bi emis sebebiyle daha az yorulmayla daha çok mama yemesinden kaynaklı olabilir memeyle biberonun akışı bir olmadığı gibi agizda tutusu da farklı olduğundan bi süre sonra meme reddi de yasayabilirsiniz o yüzden mama vermemenizi öneririm
Miracbebesi Mommy93 hemen bırakmasının sebebi gaz sancısı olabilir süt bi anda tazyikli geliyorsa onu rahatsız edebilir bırakıp memeye dönüyorsa bunlardan biri olabilir yada çokk açsa bianda yemek isteyebilir sakinleştirmek için pispislayip diğer memeye alın birde biberon akışı hızlı ve kolay emildigi için memeyi istemeyebilir o yüzden biberon ve mama sizi tamamen bırakmasına da sebep olabilir
Rubab_Mommy Giizzeemm Evet dogru ama sut yetiştiremiyorum diyo.Bi rutin oluşturana kadar mama vermesi lazim.
RuzgarMommys Emzirme araliklarini uzatabilirsin zamanla daha raht edersiniz zaten Gece de verebilriisn mama günde 1 kere kilosu cok fazla değilse Daha sonra düzene girince bırakırsın Bende öyle gittim simdi bıraktık mamayi sadece emiyor 3.5 aylık
Mommy93 Miracbebesi 3 gundur sadece meme verdim uykusuz kalmamın dışında bi sorun yoktu bu gun uykusuzluktan oldugunu tahmin ediyorum sütüm iyicr azaldı akışı yavaşladı memenin yumuşaklığından anliyorum zaten ve emerken yutkunma sesini duyarım hep bu gun dogru düzgün yutkunmdi cok az emdi hic uyumadi surekli ağladı sonra 90 lik mama verdim uyudu bi guzel napmaliyim bilmiyorum
Miracbebesi Mommy93 mama karnı doyurur ve anne sütünden daha fazla uyutur yanı daha uzun süre uyumasını sağlar her meme istediğinde verin yumuşak olması sut olmadığı anlamına gelmiyor elinizle sağar gibi sıktırin geldiğini göreceksiniz ki memede sut üretimi bebek emdiginde de devam eder yani sütüm az mi demeyin benimde ilk başta sut üretimi fazlaydı sürekli tas gibi olurdu şimdi öyle olmuyor ama yine de emziriyorum hep sönük de olsa içinde süt var ve bebek emdikçe de olucaktir ha mama gibi rahat degil çünkü mama gerçekten uyutuyor arkadaşımın bebeği mamayla besleniyor akşam 9da 10 uyuyor sabaha kadar rahat ben gece emzirmesiyle en fazla 5saat uyutuyorum ve o 5 saate en az 2 kere çoğunlukla 3kere uyanıyor ayakta uyumaktan boynum sırtlarım agriuor hep yanı siz de pes etmeyin nolur ben bi ara çok yoruldum dedim hep böyle mi olucak dışarı nasıl cikicam biri gelse dakka da bi odadan çıkıp emzirmk zor mama olsa kolay hazirlan çık bi ısın olsa birakabilirsin de ama sonra düşündüm kolaya kaçmak yok bidaha bu günleri gelmicek ve bana muhtaç o yüzden dayanmaya çalışıyorum bu süreç geçecek bebeğiniz ne kadar çok anne sütü alırsa o kadar çok hastalıklara bağışıklığı olur bana faydası olan herkese de önerdiğim emzirme sayfası olan bi kadın var instagramda İzmiremzirmedanismani diye ordan sorularınıza yanıt bulabileceğinizi düşünüyorum bende oradaki yazıları okuyarak hamileliğimi geçirdim sürekli emzirdim istedikçe emzirdim bebisim sarılık olmadı bu vesileyle uykusuzluk bazen çok yoğun yorucu olabiliyor heleki benim gibi uykuyu seven biriyseniz çok zor gelebiliyor ama alıştım yanı mecburum 😂 aglasa da sürekli meme verin derim Ve humana çayı ve galactago öneririm süt artırımını desteklemek icin ve bolca su en çokta su faydalı. Lütfen yanlış anlamayın işinize karışmak Veya mama verenleri yadırgamak degil amacım (keyfi mama verenler hariç ) siz sut üretimi konusunda endişe etmeyin diye yazmak istedim bebek kilo alıyorsa kaybetmiyorsa bebis besleniyor demektir ki anne sutu her zaman değişikliğe uğrar bebeğin ihtiyacına göre şekillenir