Kızlar oğlum 4.5 aylık oldu nerdeyse, ben doğar doğmaz sünnet ettiricektim fakat ayağında sorun derken erteledik emeklemeden yürümeden dönmeden sünnet ettirmek istiyorum ama fazlA ücret ödeyemeyiz şuan :( tüm devlet hastanelerini aradım resmen pandemiden dolayı yapmıyolar bildiğiniz bi yer var mı ücretsiz yapan? Yada uyguna 500 tl vs olan bi yer varmı bizim sorduğumuz 1000 tl diyo 850 diyo