01_210820 canım ben de aptamil kullanıyorum çok değil günde en fazla 2 defa veriyorum o da nadir. Biz de düne kadar 7 günlük kaka yapamama durumu yaşadık lavman yapmak zorunda kaldık bugün de daha kaka yapamadı. Acaba ben de hipp alsam hemen etki edip kaka yapamama sorununu çözer mi bi bilgin var mı 😔