SeliminannesiSeliminannesi09 Bebeğim 5 ay 20 günlük mama aldım sütüm azaldı diye bugün ve 1 numara almadım çünkü sürekli mama icmiycek ve küçük boy aldım zaten 2 numara aldım 10 gün de bitmez diye ezcanedeki adam bisi olmaz d3di ama daha açmadım bor sıkıntı olur mu 2 numara da
Mirage91 SeliminannesiSeliminannesi09 siz mama üzerindekini uygulayın ne olur ne olmaz. 1 numarayı da 6 ay sonuna kadar kullanabiliyorsunuz. Ben olsam 2 numaralı mamayı 5nci ay vermezdim.
meleksidelya Açmadıysan bi sıkıntı olmaz ama açtıysan mamanın 4 hafta içinde tüketilmesi lazım canım. 🙏🏽
SeliminannesiSeliminannesi09 meleksidelya Yok canım yarın kullanmaya başlıycam ama tam altı aylik olmadi.ya bir zararı ol7r mu diye
Mirage91 SeliminannesiSeliminannesi09 siz 2 numara mamayı yine kullanırsınız kalsın. 1 numara alın ne de olsa 6 ayın sonuna kadar kullanılıyor 40 gününüz var
Prensannesi43 Pardn yanlslk olms 5 aylk dicktm canm kusura bakma bn oglma 6 aya kadr 1 numara mama verdm 6 aydn sonra 2 numrya gecysn suan 8 ay 29 gunlk 2 numara kullnyrm bn