__AsyaM__ Bilge_m 😂😂😂inatlaşma bilirim ☺️yürür annesi gerçekten ben kafaya taktıgımdan değilde biraz hareketlensin diye
BerilinAnnesi61 Bilge_m canım benim kızım hiç emeklemedin13 aylıktı yürüdüğünde baskı kurmayın üzerine kendini hazır hissettiği zaman emekler yürürde kuzum
Bilge_m BerilinAnnesi61 yok baskı kurmuyorum hatta herkes çok rahatsin neden yürümüyor diye merak etmiyorsun diye usteleyince bir sorayım dedim🤗
Bilge_m Mlly34 çok haklısınız hiç aklıma gelmemişti .azı dişlerini çıkarıyor sabit duramamasi belki de o yüzden . İçime su serptiniz çok teşekkür ederim 💗🤗
Mlly34 Bilge_m bizimki 13 aylıkken diş çıkarttı o yüzden pek sorun olmadı ama kulak büyüklerde bile çok denge kaybı yapıyor alnına ve şakallarına kulak arkalarına masaj yapın onu rahatlatır biraz 😊 rica ederim😊😊