Misssimsek Cgdmltr93 1 yasdan önce bal.verilmiyor polende vermeyin bence. Çok alerjen. Ben mesela yediğim.anda duraklarım siser.
Mom089 Cgdmltr93 birçok faydası var onu kullanamassanız propolis de alabilirsiniz. Ben yoğurda 1 kaşık döküp yiyorum. Bağışıklık da güçlendiriyor. Bence hızlı yağ yakıyor ama böyle bir etkisi var mı bilmiyorum
bgmarik Cgdmltr93 bebekler zaten 1 yaşından önce bal tüketmiyorlar yasak ama babam köyden bana bal almış.İçine polen de koydurmak istemiş adam emziren anneyse polen koymuyoruz demiş.Alerjik reaksiyon verebiliyor.Kendiniz için alacaksanız önce küçük bir kaşık deneyin öyle alın.
Misssimsek Cgdmltr93 bal polen arisutu karışımı alir eşim. O her sabah ye aç karnina. Bağışıklık.icin direnç için. Özellikle.kis aylarında yada yorgun yoğun olduğu dönemlerde. Bende arada yerim. Dediğim gibi alerjim var o yüzden çok yemiyorum. Anca kaşık yalamaca.
Mom089 Mom089 süt kalitesini etkilediğinden de eminim. Zararlı vs diyen olmadı gerçi bende doktora vs sormadım ama İnternetden bakabilirsiniz faydalarına 1 kaşık denersiniz kötü ederse yemessiniz
Cihan Cgdmltr93 sakın verme bir yaşından önce bebeğe bal verilmez alerjisi olabilir her türlü şey olabilir durup dururken bebeğini tehlikeye atma