Nrsna94 ben müsait oldukça emzirdikten sonra sağdım ama tazyikli yaptı sütümü.
İlk 2 ay boğulacak gibi devamlı boğazına kaçardı yeni yeni alıştı 😔sağmayı azalttım ama hala tazyikli, buna dikkat edin. Bu arada göğüsleriniz bazen yumuşak bazen sert olabilir sert olması çok iyi birşey değil zaten bol bol emizirin emzirme danışmanalrı bebek anne yanındaysa sağmaya gerek yok diyor ama sağmak insana psikolojik olarak iyi hissettiriyor.