hulyaaa-123 5 gün oldu doğum yapalı depend kullanıyordum kanım azaldı artık ped olarak ne kullanıyorsunuz
OzgE_K Orkid’in beyaz pamuklu ve hassas cilter için olan peti var ben onu kullanmıştım çünkü çok uzun süre pet kullandığım için 40 çıkana dek artık yara olmaya kaşınmaya başlamıştım oyüzden o çok iyi gelmişti.
Benimdunyam hulyaaa-123 kesinlikle molped gece..her markayı denedim molped gibisini bulamadım. En sevdiğim özelliğide yok gibi olması vazgeçilmezimm 😀☺️
yenidoganhemsiresi Benimdunyam ama ses yapıyo sanki molped yürürken fışır fışır poşet gibi bana mı öylesi drnk geldi 😂
Benimdunyam yenidoganhemsiresi o ses e kotex kullanırken denk gelmiştim bende 😂 hiç bilmiyorum ben rahat 9 yıldır kullanıyorum böyle olmadı belki kişiden kişiye değişiyodur ya.. ama gerçekten doğum sonrası depend bi harika kurtarıcımız oldu 😀