Dmtylz gündüz çol dalmıyor uykuya tam akşam üstü biraz dalıyor uyanıyor ben özellikle 22 de uyutmaya çalışıyorum alışşsın diye benim içinde iyi oluyor çok yoruyor yoruluyorum gündüz sürekli beşikte sallıyorum sallanmadan durmuyo elektrikli beşik aldım e bebekten sevmedi iki gündür oyun halısına koyuyırum sevdi onu duruyor biraz uyku eğitimi alıştırmak iyi oluyor