Bebeğim 1 yaşına girecek 1 haftası var ve asla beşiğinde uyumadı nasıl alıstırabilirim Bırak ağlaya ağlaya uyusun 1 haftaya alışır diyorlar asla öyle bisey yapmam ağlamaya bırakmam çocuğumu yumuşak bir geçiş yapmak istiyorum beşiğin kenarını söküp yatağıma sıfır dayasam diyorum faydası olur mu gece en az 4 5 kere kalkıp beni emiyor yanındamıyım diye yokluyor eşim koltuk köşesinde yatmaktan fıtık olacak nolur bana bi yol gösterin