Kızlar 1 yaşında bebeğim var eşim dün testi pozitif çıktı çok üzüldüm çok kötü değil şuan evet ama yemek vs herşeye ben ilgileniyorum ve bebeğimle de ben ilgileniyorum odaya maske eldiven ve sadece o odaya girince giyidiğim uzun gömlek elbise gibi sürekli elimde kolonya falan siliyorum kapı kolları vs sağlık görevlileri eşime 10 gün bana 14 gün karantina verdi kaynanam karşı komşum eltim alt kat bebekle çöl zorlanıyorum üstdiş cıkarıyoruz bir yandan mızmız eşime yemek vs hep plastik tabak bardak kaşık veriyorum yedikten sonra poşete koyup bağlıyor Direk alıp atıyorum o eldiveni de atıyorum başka neler nasıl önlem alabilirim