Turna merhaba, çok geçmiş olsun. Benim kızım da aynı şekilde 2 3 ay kabızlık sorunu yaşadı. İlk beş gün bağırsaklarının rahatlaması için Lavman yaptık, 2 ay boyunca da Duphalac kullandık. İlave olarak da üç tane krem verildi, makatta oluşan çatlak için. Tedavisi biteli 4 ay falan oluyor. Bir daha hiç kabız olmadı çok şükür. Yalnız benim kızım inek sütü içtiği zaman kakası epey sertleşiyor. Ben o yüzden hiç vermiyorum. Yoğurt, kefir falan daha iyi, süt yerine onları veriyorum. Ayrıca kabız yapacak gıdaları da çok nadir veriyorum. Muz mesela yiyecekse baya yumuşamış olanlardan tercih ediyorum. Patates çok nadir kahvaltıda veriyorum, zeytinyağı ile fırında pişirerek.