Merhaba güzel anneler size bir sorum olacak.. Aslında bu soruyu Görümcem için soruyorum.. Görümcemin adet döneminde kanaması çok fazla oluyor ve kansızlıkta var.. Kadın Doğum doktoruna göründüğünde rahim duvarı kalınlaşması var denmiş ve operasyon yani kürtajla düzeleceği söylenmiş.. Kürtaj dışında bitkisel olarak yapılabilecek birşey varmı.. Yada bunun başka bir çözümü varmı bilgisi olan paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim