Durisko20 ay hiç deme ya valla biz eşimle öyleydim eşim tatlı almıştı gece gelmiş dio ki çok iyi biter var oradan aldım neyse tabaklar koyup getirdi çok güzel ya hani sonra ikimizde yemeye başladık o an anladık gram raf alamıyoruz boş bişey yiyoruz sanki dedim bumuydu çok güzel olan sonra bebeğimin çamaşırlarını kokladım koku da yok sonra 1hafta sonra koku almaya başladım o da dezenfektan kokladım o yüzden eşim 10gün felan sürdü belki daha fazla