Arkadaşlar eşimin çalıştığı şirkette bir hafta içinde birsürü pozitif vaka çıktı. Eşim de temaslı bu akşam test yaptıracak. Şirket pozitifleri eve gönderip kalanları çalıştırmaya devam ediyor ama hergün birileri pozitif çıkıyor. Evde nelere dikkat etmeliyim eşim evde mi kalacak yeme içme banyo vs nasıl olacak?