Atalante2705 Arkadaşlar selam pişik kremi stoğunu fazla yapmışım elimde hiç açılmamış mustela biri 50 ml diğeri 25 ml pişik kremi var kesinlikle orijinal batch kodu falanda mevcut isteyene uygun fiyata verebilirim