SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar yeni mama kullancam similac aldım ama tam anlayamadım ölçüsü diğer mamalar gibi değil nasıl oluyor 90 ml yapcam şeye kac ölçek koymam lazım ki bi yardımcı olur musunuz
Blz01 SeliminannesiSeliminannesi09 60 cc ye 1 ölçek koyacaksınız 90 yapacaksanız 1,5 ölçek .bende kullandım similac çok iyi.ama kızımın alerjisi olduğu için bıraktık
SeliminannesiSeliminannesi09 Busu 90 ml e 3 ölçek mesela diğer mamalarda ama bu 60 ml 1 ölçek işte orayı kafam almadı
Alinadefne Bn kullandım ama. Bıberonun. Ustunde ki ml. Lere gore mesela 30 ml bır olcek. 60 ml 2. Dıye dıye ayarladım
SeliminannesiSeliminannesi09 Alinadefne yok gülüm öyle yazmıyor bunun kaşık büyük fazla gelir ozaman da
Eminannesi SeliminannesiSeliminannesi09 ben kullanıyorum 90 cc o kaşıktan 1 tane tam birde yarım katacaksın canum 120 cc iki kaşık tam dolu katacaksın 60 cc bi kaşıksa 120 Cc iki kaşık demek öyle hesapla
Blz01 Alinadefne üstünde bile 1 ölçek 60 cc yazıyor.ahen ben kullandım hemde ablam kullandı senelerdir aynı şekilde değişmedi