Bebegim 3 ay 20 gunluk. Dedesinin yanına balkonda pusetin içindeydı dedesi iş yapıyordu oturudgy yerde onunla oynuyordu sesli bi şekilde . Cocuk kendini taaa asagıya kadr pusetinddgoturmus. Eli alcılı diye cocugu tutmamıs. Oglum puset sallanmıs kendini asagıya itmiş. Yerde uzanmıs bi halde gordum oglumu. Aglamıyordu parmagını emiyordu oynuyordu. Ama içim
- cok kotu bişi olsa aglamamzmydı sizce? normal zmaandakı gibi hali. Kafasını carpmıs olsa aglardı dimi ?cok korkuyorum