AfraMina bebeğe düzen oluşturmuş olmanız lazımdı. Yenidoğan saatli emer, 2 saatte bir. Bu şekilde düzen oluşmazsa bebek ne zaman meme alacağını açlığını tokluğunu birbirine karıştırır, ya da her ihtiyacını meme ile giderir. Düzen oturmalı. Tam iki saatte bir emzirmeye alıştırırsanız uyku düzeni anca öyle oluşur. Emme düzeni olmayan bebeğin uyku düzeni olmuyor malesef