valla bi düzen varmı diye sorsan🙄🙄yaaaani orta derece diyebilirim.Misal akşam çok erken uyur kendileri sabahın köründe uykusunu aldığı için uyanır.8buçk 9 da yatar mesela,sabah 6-7 uyanır.Ha tabi bu süre içerisinde en en azzz 8-9 defa emzirme söz konusu🤦🏻♀️Sabahları çok mutlu uyanıyor maşAllah,agu mugu inguu falan diye konuşuyo kndi kndine 😃 kundak yapmıyorum aşırı sıkılıyo kundakta