Newmommy bızde de süt alerjısı var ama saglık ocagındakı butun asıları yaptırıyorum yalnızca rota virüs yapımıyor hatta ben bırıncı sozunu yaptırmıstım ama ıkıncı dozunu yaptırmadılar besıncı ayda alerjı cıktıgı ıcın gecen gunde altı aylık asını yaptırdım saglık ocagına