Akbaba Kizlar 3 gün oldu doğum yapalı amaliyat yerindeki bandı ne zaman çıkardınız .ve aciyormu bandı çıkarırken bilgi verirmisiniz
Mom091 Akbaba benim hastaneden çıkarken su geçirmez bant takılmıştı. Eve gidip duş alınca çıkartırsın demişti doktor. Öyle yaptım. Güzelce kurulayıp pansuman yaptım günde 3 kez. Bayağı olmuş sizin. Duşa girin yapışkanı yumuşasın. O şekilde acımaz🌸
Sevdaalp Akbaba Yani bi sağlık ocağına falan gitsen ebe yardım eder zaten batikon döküyor acımıyor hem Yarana bakar ne durumdasın kontrol eder
Akbaba Aselhafsa61 doktor kontrolum bir hafta sonra hemşireler 3 güne çıkar dedi ama sızladıgi için biraz daha kalsa bişe olurmu acaba diyorum
DilaraYigit1 İlk banyonuz için takılıyor bant çıkarabilirsiniz bence artık yada 2 3 gün içinde muayene ye gitmeniz gerekiyor zaten beklerseniz doktor çıkartır
SnmGktrk 1 gün sonra çıkartıp duş almamı söyledi doktor o şekilde yapıp pansuman yaptım. Kontrolde de bir sorun çıkmadı şükür. Bunun bilgisini doktorunuzun vermesi gerek ona göre çıkarmalısınız