Kızlar dışarı çıkamadığım için bebekle şoktan sipariş verdim. Vermez olaydım 🤦🏻♀️ Canım amca elleriyle taşımış ne motor vermişler ne araba o kadar vicdanım acıdı ki🤦🏻♀️ Soğukta. Sizde veriyorsanız haberiniz olsun adamlar elleriyle getiriyorlar birde bayağı bişey söyledim ya. Allahtan yakındı bizim şok ama bu kadar vicdansızlık olmaz ya. Araştırdım da götürmeyince birde ücret kesimi oluyormuş.