minikailemmm Ozlem98 sizede masallah ama ben düşecek diye 1 dk ayrılamıyorum yanında cunku ayaga kalkıp yürümeye baslıyo kafasını vurmasından korkuyorum
Ozlem98 minikailemmm evet çok tehlikeli bir süreç bizde yapışık geziyoruz evde tek kalmayı hiç sevmiyor bende korkudan düşer diye bırakamıyorum
minikailemmm Ozlem98 yürüteç biniyor mu benimki onda da durmak istemiyor özgür sekilde kendim geziyi diyo tek elinde tutup yürütüyorum ama bırak diye tepki gösteriyor
Ozlem98 minikailemmm bindirmeyi deniyorum ama 5 dakika falan kalıyor hemen al beni diye ellerini uzatıyor kendi bildiği gibi yürümeye hevesli adım attıkça gülüyor ☺️