Merhaba arkadaşlar. Kızım 13 ay 20 günlük. Demirimiz düşük çıktı bunun için şurup verdi doktor ama dişlerde acayip leke yaptı dişlerimiz zaten çürümüştü 2. Günden hemen arttı lekeler. Demir ilacı 4. Aydan itibaren 1 yaşa kadar kullanılırmış normalde ama bizim aile hekimi bunu atlamış 🤦🏻♀️ Bu yüzden şimdi kullanıyoruz. Başına gelen var mı 😔