Balannesi Merhaba güzel anneler 😊 Oğlum baya bir açık tenli genelde uykusunu alamadığı zamanlar daha çok görüyorum göz altında olan morluğu uykusuzluğa ve yorgunluğa yoruyorum. Var mı bebişinde böyle olan doktora soran?
Balannesi [bilinmeyen] Bizim de kilo sıkıntımız yok çok şükür genelde gözlerini çok ovuyor uykusu gelince ona da bağlıyorum biraz 😊 Çok teşekkür ederim ❤️