Ozge_74 Kızlar lansinoh süt saklama poşeti kullanıyorum.bir kere kullanıp atmak bana çok mantıksız geliyor açıkçası.bununla ilgili birsürü yorum okudum internette.siz neler yapıyorsunuz Bilgi lütfen?
Esme Ozge_74 e bebekte ürünün açıklama kısmında tek kullanımlıktır yazıyor . Yek kullanımlık oluyor o poşetler