Gamze1401 bizdede bı ara çok sık oluyordu bu durum birkaç kere lavman yaptım kendi kendine düzeldi zaten bir defa yaptım mesela düzeldi sonra yine bı daha yaptım sonra kendi kendine düzeldi ama her ne kadar anne sütü alana normal deselerde normal değil doktor bize libalaks lavman var jel şeklinde yapmanızı tavsiye ederim 10 gün çok olmuş yazık bebisede hiçbir zararida yok fitilden daha zararsiz