edaslantrgt 23 günlüğüz. mama ve meme ile besleniyo minnakımız. ilk başta hipp kullandık gaz kabız yaptı. sonra holle aldık oda pek işe yaramadı. şuan similac kullanıyoz ama kilo alımı çok yavaşmış. öneriniz varmıdır tabi gazda yapmayack ☺️