Merhabalar. Kızım 1 aylık olacak, neredeyse doğduğundan beri kusma sorunu yaşıyoruz diyebilirim. Emzirdikten sonra kusuyor, mama veriyorum kusuyor. Hatta bugün emerken göğsümde kustu. Ama sürekli de ağzı arıyor, emmek istiyor. Baştan beri reflü yatağı kullanıyorum, besleme pozisyonuna dikkat ediyorum falan ama durum aynı. Bu şekilde nasıl yediğinden fayda görecek bilmiyorum, kilo alımı normal sınırda seyrediyor. Benzer durumu yaşayanınız, önerisi olan var mı?