2 aydır hep geç geliyordu . Acaba hamilemiyim korkusu başladı . Gittimm devlet hastanesinde taktırdım . İşlem sırasında hiç bişey hissetmeyip işlem sonrası bir ağrı bulantı baş dönmesi eve nasıl geldim bilmiyorum 😫 gelirken köprüden geçiyorum kafamı köprünün demirine koydum adam cins cins baktı . Keş sandı herhalde 😄 neyseki eve gelip ilaç aldım da kendime geldim 😀