Bebeğimin cumartesi günü kırkı çıkıyor bıraz gazlı bebek beni emmiyor mama ile besleniyor uyumuyo sureklı sallıyorum tuvalete gıtmeye bıle vaktım yok ağlamadığı zamanlarda sallayınca susuyor ne gece uykusu var ne gündüz. Gece ıkıye dogru anca uyuyor gunduzde uyudu bır ıkı saat sallanan beşik aldım kolık bebekler ıcın anakucagı aldım ama yok kendı basına durmuyor ben sallıyorum şimdi annemde kalıyorum evime geçicem eve gecince tek basıma naparım bılmıyorum kırkı çıkana kadar sureklı uyur derler ama bızde hıc oyle olmadı