2 aylık ikizlerim sürekli emip sürekli kusuyorlar. Ben doyduklarını ve fazlasını çıkardıklarını düşünüyordum hatta doktor da öyle demişti ama sağlık ocağındaki hemşiremiz bu bebekler doymuyor baksana açlar mama başlamalısın dedi. Kusmaları için de reflü maması önerdi. Kafam karıştı açıkçası. Bugün Aptamil Reflü maması aldık. Reflü tanısı konulmadı aslında ama kime sorsam reflü maması başla bir dene dedi. Sütüm var zaten emiyorlar. Mamayı günde kaç kere vermem gerekiyor beni aydınlatın lütfen 😅 bir de su ile hazırlanıyormuş mama. Benim bildiğim bu aylarda anne sütüyle hazırlanıyor. Ben mi yanlış biliyorum? Siz suyla mı hazırlıyorsunuz? Kafamda deli sorular 😂🧐