Aselcvk ben genelde iki meyve kullanırım. Elma yada armutu az su ile pişirip, kapamaya yakın, silme bi tatlı kaşığı kadar irmik koyuyorum. Az pişirip kapatıyorum. Içine medine hurması yada muz yada avokado katip ezip veriyorum. Bazende irmiği sadece az su ile pişirip , meyveyi cam rende ile rendeleyip veriyorum .lezzet çeşitliliği olsun diye 🤣 çeyrek meyva kullanıyorum yazmayı unutmuşum. 2 meyve koyunca yarim yemis oluyor yani