Selam güzel anneler,
yarın doktor kontrolümüz var. Az cok buradan okudugum internetten araştırdığım kadarı ile birkaç birşey vermeye çalıştım.
Yoğurtla basladım yerken yüzünü burusturuyor ama kasıgı her agzına götürdüğümde ağzını mutlaka açar fakat yutarken surat ekşitiyoruz biraz ama yılmıyorum😂 3 gün denedim sıkıntı çıkmadı çok şükür. Onun haricinde havuc pişirip eline verdim kontrollü sekılde onuda yüzünü ekşitiyor yine yılmak yok ama tabiki cok zorlamıyorum , filenin icine salatalık koydum onu emiyor hafif parçalar gidiyor ağzına. Püreye alıştırmak istemiyorum en son seçenek olarak görüyorum onu. Blw ilerliyorum sırada kabak patates var. Önerilerinize, tecrübelerinize açığım dediğim gibi zaten araştırıyorum merak ettiğim şu ki kahvaltı olarak neler veriyorsunuz meyve ve tatlı şeyler hariç. Mesela peynir zeytin yumurta vs yiyebilir mi sizce? Onun için de 3 gün kuralı uygulamak gerekir mi alerjik durum için
şimdiden çok teşekkürler🥰