4 aylık bebeğim var bi türlü koyduğum yerde uyumaya alıştıramadım arkadaşlarımın da bebekleri var aynı şekilde 4 aylık onlarında (planlı gebelik yapmıştık arkadaşlarımla😂) onlar bebeklerini beşiklerine koyuyorlar kendi kendine uyuya kalıyorlar benim kızıma bi türlü bu yöntemi alıştıramadım sabah akşam sallıyorum elim beşikte uyuyup uyanıyorum ağladığında alma kucağa yatağında sakinleştir falan yazıyorlar hep ama nafile sesiyle bütün evi yıkıyor siz ne şekilde uyutuyorsunuz gerçekten sallamaktan artık hiç enerjim kalmıyor yeri geliyor 1 saat bile salladığım oluyor 😖