Anneler az once bir an aklima geldi de bazi seyleri hatta cok onemli, bebegimin sagligi hayati icin en onemli seyleri ben buradan ogrendim. Yani farkli annelerin yorumlarindan actiklari postlardan ilac emzirme uyku beslenme herseyle alakali gercekten dogru olanlari gordum tecrube ettim ve ogrendim. Bu uygulama olmasaydi gercekten nasil olurdu bilmiyorum. Belkide o zamanda yine arastirirdim tabiiki ama butun annelerimiz burada oldugu icin hepsinin tecrubelerine ihtiyacimiz oluyor. Ki ornegin dogumdan sonra emzirme reddini bu uygulama sayesinde aştim :) bir bayanin tesadufen bir postta yorumunu okudum ve cesaretlenerek pes etmeden bebegimi emzirdim 6 aylik olduk hala emziriyorum cok sukur 🥰 Daha sonra vegaferon isimli ilaci bebegime az kalsin verecekken burada okuduklarim sonucunda vazgectim ve arastirirkende gercekten dogru bilgi oldugunu ogrendim. Daha sonrasinda uyku duzeni ile alakali gecen bir post paylasmistim oraya yazan Seren isminde bir annemiz sayesinde bebegim su an cok iyi uyuyor 🙈😍 bunun gibi bir cok konu var ama buraya yazmaya sigmaz 🥰 hepinize tesekkur ederim
iyi ki varsin Happy Kids 🙏🧚♀️😎