Merhaba kızlar 4 ay 20 günlüğüz doktorumuz tadımlıklara başlamamızı söyledi. Havuç, ball kabağı patates, elma, muz hepsini 3 gün şartı ile denedik. Şükür çok iyi geçti. Tarif kitabımda brokoliyi haşlayıp püre haline getirip tattırabileceğim yazıyor. Siz ne düşünüyorsunuz tattıranlarınız var mı aranızda? Bu arada erken vs yazacak olanlar, yurtdışında erken tadımlıklara başlamayı öneriyor doktorlar o konularda bilgiliyim. Teşekkürler şimdiden. 💕