Tued Merhaba annelerim 3 günlük anneyim.. Ama yavrunu sadece yarim saat görebildim. Çünkü solunum sıkıntısı varmış başka bir hastaneye sevkettiler . Hızlı nefes alıp veriyor yavrum .🥺 her yeni doğanda bu problem oluyormuş dogrumu bu annelerim? Bu arada sezeryan yaptim. Dün hastane aradım sarılık olmuş yavrum . Göğsünden süt gelmiyordu dün gece akmaya başladı bugünde sağdım 60ml biberon doldurdum babası götürecek birazdan iyileşir degilmi çok korkuyorm…
Alya112 Tued geçmiş olsun canım iyileşir korkma sık görülen bir şey bebeklerde. Sen sütünü bol bol sağ. Sarılığı en çabuk anne sütü geçirir. Sağ ki sütün artsın azalmasın
Defociho Tued geçmiş olsun. Kendini üzme sende bebisin gelene kadar toparlanmaya dinlenmeye bak☺️ aynı şeyi bende yaşadım. Hızlı nefes alıp verdiği için kuveze aldilar sonra sarılık oldu. Ama şükür hepsi bitti şimdi yanımda. Sizinde öyle olacak. Sütünüz de çok güzel gelmiş hemencik toparlar 🙏
mikkonunannesi- Tued bende sezaryen ile 35 haftalık erken doğum yaptım kızım şuan 2 yaşında. Sizin gibi hızlı nefes alıyordu hemen yoğun bakıma aldılar sağlık durumu iyiydi. Endişe etmeniz çok normal. Normal doğum da sıkılış çıktıkları için ciğerdeli suyu atıyor lar. Sezaryen da sıkışma olmadığı için suyu geç atabiliyor atarken de nefes alması hızlana biliyor. Tam 7. Gün taburcu olmuştuk. Üzmeyin orda güvende. Bu evde olduğunuz süreci iyice dinlenerek kendinizi hırpalamaan geçirin bebeğiniz geldiğinde iyileşmiş toparlanmış alın kucağınıza 🥰🥰çok geçmiş olsun
Misssimsek Tued geçmiş olsun canım. Bol.bol.sut yollamaya çalış. Merak etme düzelir annesi. Benim.oglumda kakasini tutmuştu cigerlerine gitmisti. 3 gun kuvozde 5 gün hastanede kaldı. Şimdi 4 aylık.iyi çok.sukur. senin bebeğin de hemencecik iyi olup sana gelecek annesi merak.etme. stres yapmamaya çalış ki sutun etkilenmesin
Alya112 Tued kıyamam sana çok haklısın lohusalık zaten Zor bir de üstüne bu gelince kötü olmuş. Ama emin ol geçecek dua ederim bebeğine. Kavuşursunuz tez zamanda 🤲🏻 Olumlu düşün canım sütün kesilmesin. Geçecek de kendi kendine ,sen iyi ol bebeğin de iyi olur
Tued Alya112 nolur dua et çok ca im yanıyor 30 dk gördüm sadece onu .. 9 ay karnımda bağ kurdum iyilessin çok korkuyrm 😢🥺
Tued Defociho ci teşekkür ederim allah razı olsun bacım ama napayım çok korkuyorum Inşallah kavusurum bbm gibi anneler inşllah kavusurlar kuzularına 🥺
Caydanlik Tued benin ikinci dogumda bebeğim solunum sikintisiyla baska hastaneye sevk edildi canim ben hic gormedim bebegimi o zmn 10 gun yattik yogun bakimda kuvezde 9. Gun emzirmeye gittim 10.gun taburcu olmuştuk simdi 2 yasinda oglum sen bol bol süt sag gönder annesi hemen toparlar ins
Defociho Tued haklısın zor bı durum alıp koklayamadan kuveze gidiyor ama içini ferah tut Cok.kisa sürede gelir yanına♥️
Zeynonunannesiiiii Canım iyileşir Allahın izniyle, benim bebeğim sarılıktan yattı 3 gün. Bende çok ağlamıştım değeri çok yüksekyi kızımı..ama ağlamak çözüm değil moralini yüksek tut, sütünü sağmaya çalış. Sütünden herşey ona geçer.