Deletedmom4018 ıhlamur doğumdan itibaren verilebiliyor c vitamin kaynağı ve rahatlatıcı etkiye sahip. Miktarı fazla olduğunda bir sıkıntı yaratır mı bilemiyorum ama az miktarda vermenin sorun olacağını sanmıyorum. Bende bebeğime zaman zaman veriyordum bi sıkıntı yaşamadık hatta bir arkadaşım bebeği hastayken mamayı ıhlamur suyuyla yapıyordu. Ihlamur çok saf bir bitkidir tansiyon ve şekere etki etmez diğer bitki çayları gibi. Zaten o yüzden bebeklere verilebiliyor. İçiniz rahat olsun doktora güvenin.