minnosunannesi06 Kızlar bisey sormak istiyorum eltim yeni dogum yaptı kızı suan 5 günlük 2 gündür bebeğin vajinasindan akıntı şeklinde kan gelmiş bu nirmal bisey mi sağlık ocağı hemşiresi normal demis ??
Emireeek minnosunannesi06 bende yaşadım kayınvalidem normal kız cocuklarında olur dedi içim rahat etmedi doktora sordum normal değil yetetli beslenemiyordur dedi mama takviyesine başladık geçti
minnosunannesi06 Emireeek kızda sıvı kaybida var dün doktor mama verdi dün akşamdan beri kan gelmiş 2 kere
minnosunannesi06 Benanneyimanne yok iftarda değil ama pembe lekede iftarda vardı doktor mama takviyesi yaptırıyor 1 hafta memeyi ememiyir sariligi oldu icin
minnosunannesi06 Deletedmom4018 eltimim kızında da beyaz akıntı geliyordu normal olduğunu biliyorum ama kan ışte onda emin değilim
Emireeek minnosunannesi06 normal değil yani benim sütüm yetmiyormuş doktor takviye başlamıştı hemen mamayla da bi iki damla su veriyordum mama susatıyor diye
Benanneyimanne minnosunannesi06 idrardaki eksık beslenmeden kaynaklı normal vajınadan gelen ıse anneden gecen hormonal bırsey normal yanı
Eternity minnosunannesi06 Ben doğum yaptığımda doktor özellikle uyarmıştı, kız bebeği olduğu için vajinal yoldan atabilir falan dedi, kan, akıntı görebilirsin boşuna korkup gelme, tamamen normal diye.
Mirosum minnosunannesi06 idrarda oluyorsa yetersiz beslenmeden dolayı ama vajinadan geliyorsa anneden geçen hormanlardan dolayı normal oluyor